Δώσε βάση στην πενιά!

Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

ΓΑΛΑ ΑΜΥΓΔΑΛΟΥ-ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΟΥ





Συνεχίζουμε το αφιέρωμά μας στα φυτικά γάλατα με μια συνταγή μείξης αμυγδάλου και φουντουκιού.

Ένεκα που το φουντουκίσιο γάλα έχει λίγο πιο έντονη γεύση από το αμυγδάλου καθώς και πιο λιπαρή υφή διαμορφώνουμε την αναλογία των δύο ξηρών καρπών να γέρνει σαφώς προς το αμυγδαλάκι!

Όπως ήταν σουρωμένα (χικ) τα έριξα στο μπλέντερ! ΧΕΧΕ!



Εγώ χρησιμοποίησα ένα ποτήρι (χωρητικότητας 350ml) αμύγδαλα και 1/3 του ποτηριού φουντούκια.
Τα μούλιασα σε νερό στο ψυγείο μαζί για 8 ώρες περίπου και ακολούθησα την πεπατημένη διαδικασία για light αποτέλεσμα με προσθήκη 3 ανάλογων ποτηριών νερό από κανάτα με φίλτρο.

Τα χτύπησα αλύπητα και ιδού ο μικρός μας που δείχνει πως είμαστε στο σωστό δρόμο!

Μπαμπά...Μαμμμμ!!!


Γευστικά όπως είπα και πιο πριν ήταν ελάχιστα πιο λιπαρό και πιο βαρύ σε γεύση από το απλό αμυγδαλόγαλο αλλά αρκετά ενδιαφέρουσα γεύση για όσους λατρεύουν τα φουντούκια. Αφήνει διακριτικά να νιώσεις λίγο φουντουκάκι!!!!



Από την άλλη μεριά το σκέτο φουντουκόγαλο μου φάνηκε πολύ βαρύ και λιπαρό καθώς κυριάρχησε το λάδι του καρπού στη γεύση. 







Οι αναλογίες ίδιες 1 μέρος φουντούκια με 3 μέρη νερό!
Ομολογώ πως δεν μου άρεσε τόσο όταν το δοκίμασα ζεστό με δημητριακά. Βέβαια δεν ξέρω πως θα ήταν με σοκολάτα ή κακάο. ¨Εφτιαξα μικρή ποσότητα μόνο για δοκιμή και δεν έφτασε για σοκολατένιο ρόφημα. Ίσως κάποια άλλη φορά κάποια άλλη στιγμή....


Το μόνο θετικό από το σκέτο φουντουκόγαλο είναι πως έμεινε φουντουκόψιχα η οποία μαζί με διπλάσια σε ποσότητα αμυγδαλόψιχα θα γίνουν οι βάση για τα μαλακά κρακεράκια της επόμενης ανάρτησης....

13 σχόλια:

kostaslogh είπε...

μόλις έβαλα να μουλιάσουν 2 κούπες αμύγδαλα ,έφτασε η ώρα να ικανοποιήσω τα αποθημένα μου από την πολύχρονη στέρηση του γάλατος !!!το φουντουκόγαλο θα περιμένει λίγο.Θα επιχειρήσω φυσικά να βολέψω και "κάτι"μέσα στο αμυγδαλόγαλο που το τρώω σκέτο κάθε μέρα!Προχώρα συνάδελφε,ακολουθώ οσονούπω!

paraxeno pirouni είπε...

Ω, πολύ ωραία! Ακόμα καλύτερη η εκδοχή αυτή από το σκέτο αμυγδαλόγαλα!
Έχω και μια ιδέα: Αν έχεις πλέον στραφεί πλήρως στα υγιεινά/βιολογικά, αντί για κακάο, δοκίμασε χαρουπόσκονη (μπορεί η συσκευασία να γράφει και χαρουπάλευρο).
Είναι θρεπτικό φουλ και αντικαθιστά το κακάο και τη σοκολάτα αρκετά ικανοποιητικά!
Καλό βράδυ και καλό Σ/Κ :)

kikop80 είπε...

@ kostaslogh
Συνάδελφε έχω σκοπό μέχρι και.....
μπεφτέκι από φακές να φτιάξω!
Θα του δείξωβ εγώ του παλιοκρέατος, θα δει τι έχει να πάθει!!!
Καλή επιτυχία με το αμυγδαλόγαλο!!!!
Εχεις αλλεργία, δυσανεξία ή απλώς απέχεις από γάλακτοκομικά?

Η εμπειρία μου από την αλλαγή αυτή είναι λίαν ενθαρυντική! Έχω ήδη χάσει 10 κιλάκια και πάω για άλλα τόσα! Πολύ εύκολα και χωρίς να πιενάσω καθόλου! Τουναντίον, σκάω στο φαϊ! Δεν έχω καθόλου φουσκώματα, τέλος οι υπνηλίες μετά το φαγητό όπως και το ροχαλητό, πολύ ήσυχος ύπνος, τρομερή ενέργεια και ευεξία, μέχρι και οι εποχιακή αλλεργία μου εξαφανίστηκε!

kikop80 είπε...

@ The Dark Chef
Σκοτεινούλα το έχω ήδη δοκιμάσει και 2 πακετάκια περιμένουν στο ντουλάπι μου! Μου άρεσε πολύ το χαρουπάλευρο! Εξομοιώνει αρκετά το κακάο και είναι θρεπτικότατο! Με λίγο σιροπάκι αγαύης και έφτιαξες ένα ρόφημα μούρλια! Επίσης το δοκίμασα με ταχίνι και σορόπι αγάυης και ήταν και πάλι θεσπέσιο!!!!
Πραγματικά αν στραφείς στην "υγιεινιστική" διατροφή δεν έχεις να ζηλέψεις τίποτα (καλά ντε λέμε τώρα) από την συμβατική!!!!
:-)

kostaslogh είπε...

κάτι υπνηλίες να μην ανοίγω μάτι λέμε με το ζωικό γάλα ,άσε τα φουσκώματα!!
Σχετικά με το χαρουπάλευρο στη θέση του κακάου επιφυλάσσομαι ,απ ότι έχω ακούσει και διαβάσει το κακάο είναι μάλλον προτιμότερο λόγω των πολλών θετικών ιδιοτήτων του.

Dokimos είπε...

Popw ti mou kanate auto to apogeuma, diabasa osa posts exw xasei kai yaxnw sta ntoulapia na brw kati na xegelasw ta salia mou! To amygdalofountoukogala deixnei fobero!

Mprabo re paidia, synexiste ta megala kouzino-peiramata, sas diabazoume me poly endiaferon!

kikop80 είπε...

@ kostaslogh
Το λοιπόν?
Πως πήγε?
Καλό???
:-)

kikop80 είπε...

@ Dokimos
Σ' ευχαριστούμε πολύ Dokike!!!
Που λες καλό το φουντουκόγαλο αλλά το γεύεσαι και το απολαμβάνεις στο μέγιστο βαθμό όταν κόψεις το κανονικό γάλα!!!
:-))

kiki είπε...

Να στο πάω ακόμα παραπέρα; Από τα γάλατα που έφτιαξες, μπορείς να κάνεις και λικέρ! ;-)

kikop80 είπε...

NAIIIIIIII!!!!
Έλα μου όμως που έκοψα και τ' αλκοόλια!
Αλλά δεν πειράζει γιατί μπορώ να το έχω για κέρασμα και έχει μεγαλύτερη αξία το δικό σου από τα χεράκια σου!!!
Κάτσε όμως να φτιάξω πρώτα σουμάδα που ακόμα να αξιωθώ και μετά θα ζητήσω πλεροφορίες!!!
:-))

kiki είπε...

Η σουμάδα είναι εύκολη. Ρίξε ένα γκουγκλάρισμα και φτιάξε. Μετά, πρόσθεσε αλκοόλ όσο θες και είναι έτοιμο ;-)

kikop80 είπε...

Και διάβασα γλασάρισμα!!!!
Καλά δεν πάω καλά πάλι καλά που δεν έβαλα και κόλα γιούχου (σαρδάμ της κα κικοπίνας)!!!!
:-D

Σ' ευχαριστώ και θα δοκιμάσω μόλις μπορέσω!!!!
:-)))

kiki είπε...

:-)))
Καλή επιτυχία!