Δώσε βάση στην πενιά!

Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ

Μετά την γευστική αποτυχία με τα τσουρέκια του Κωνσταντινίδη είπα να γλυκαθούμε λιγάκι με δυό διαφορετικές και πολύ επιτυχημένες γεύσεις από το ίδιο ζαχαροπλαστείο.
Φυσικά πρώτα πρώτα δεν μπορώ να μην αναφερθώ στο Μιλφέιγ!
Ένα προϊόν ολόφρεσκο που παρασκευάζεται μπροστά στα μάτια σου από τους ζαχαροπλάστες στο εργαστήριο του μαγαζιού πίσω από το ταμείο.
Εσύ δεν έχεις παρά να επιλέξεις το μέγεθος του μιλφέιγ. Θέλεις ένα απλό μονό? Ίσως κορμό, τούρτα, αγροτεμάχιο? Ότι πεις εσύ!
Είναι απλό στη γεύση χωρίς περιττές προσθήκες και αυτό το γεγονός είναι που το κάνει τόσο επιτυχημένο και το βαρύ πυροβολικό της γνωστής αλυσίδας.
Κρέμα όσο γλυκιά πρέπει και σαντιγί το ίδιο. Σφολιάτα τραγανή όπως και τα τρίμματά της που καλύπτουν τις επιφάνειες.



 Ο κορμός σκεπασμένος με τα τριμματάκια σφολιάτας!




Απλό και σίγουρο! Απλά πρέπει να φαγωθεί αμέσως όσο είναι φρέσκο. Αν μπει στο ψυγείο μαλακώνει η σφολιάτα και δεν θα είναι ποτέ πια το ίδιο...



 Ο κορμός μιλφέιγ από άλλη οπτική γωνία!


Λαχταριστό, αλλά ακριβό θα έλεγα σαν συμπέρασμα...
Είναι ένα γλυκό που φτιάχτηκε μάλλον για την καλή συνάδελφο manetarius! Νομίζω πως πρέπει να πάριε το όνομά της τιμής ένεκεν! Κάτι σαν επίτιμος μιλφεϊγοφάγος ένα πράγμα, ας πούμε!


Συνεχίζουμε με ένα άλλο γλυκάκι από τον Κωνσταντινίδη, το προφιτερόλ!!!


 Μια κάθετη προσέγγιση!


Φτιαγμένο από απλά υλικά αλλά πάντα φρέσκα είναι ένα από τα αγαπημένα μου προφιτερά!
Κρέμα σοκολάτα όπως μ' αρέσει χωρίς περιττές προσθήκες στη γεύση και φρέσκα σουδάκια γεμισμένα με κρέμα ζαχαροπλαστικής όμοια με αυτή του μιλφέιγ! Και λίγη ελαφριά σαντιγί για το γαρνίρισμα από πάνω! Απλό και σίγουρο! Ελαφρύ και δεν σε λιγώνει. Θα μπορούσα να φάω 5-6 ατομικά ή ένα μεγάλο μπολ αλλά κάνω κράτει και μένω στα δύο. Κάνω συντήρηση αυτή την περίοδο αλλά στο δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος θα τα δώσω όλα!!!!



Πως να μην ορμήσεις κύριε πρόεδρε?


Παρ' όλα αυτά η αίσθηση πως τα γλυκά του Κωνσταντινίδη είναι τσιμπημένα στις τιμές είναι κάτι παραπάνω από αισθητή!



ΥΓ

Πήρα και λίγα μελομακάρονα αλλά δε λέγανε τίποτα!
Κρίμα η προσπάθεια δηλαδή!
:-)

23 σχόλια:

paraxeno pirouni είπε...

Χμμ, εμένα αυτό το προφιτερόλ μου έκανε κλικ!
Μοιάζει φρέσκο και ελαφρύ, θα του έδινα μια ευκαιρία!
Πάντως, ειδικά τα μελομακάρονα, νομίζω πως είναι από τα γλυκά που μόνο σπιτικά αξίζουν.
Μπορεί να πέφτω κι έξω... Οι έρευνες φαντάζομαι συνεχίζονται!!

kikop80 είπε...

@ The Dark Chef
Καλησπέρα Σκοτεινούλα!
Είναι όντως καλό! Καλό, απλό αλλά ακριβό μου φάνηκε!
Μελομακάρονα αν δεν φτιάξεις γιορτές δεν μυρίζεις!!!
:-D

kiki είπε...

Άσχετο: μπορεί να σχολίασες 2 ποστ στο μπλογκ μου, αλλά δεν πρόσεξες τι έλεγε το τελευταίο με τις χριστουγεννιάτικες συνταγές! ;-)
Ή μήπως πρόσεξες; :-)))

kostaslogh είπε...

πέρασα μπας και περίσεψε τίποτα αυτή τη φορά αλλά που!!!!
εκ των πραγμάτων είμαι αναγκασμένος να συνάψω συμμαχία με τον κ.Κωνσταντινίδη μπας και φέξη τίποτα από ΄κει!!!

kikop80 είπε...

@ kiki
Δεν έχω φτάσει καλέ στην τελευταία σου ανάρτηση! Χτες με κάλεσε το καθήκον (πιτσιρής) και ενώ την είχα ανοίξει τη σελίδα και φορτώνανε οι φωτογραφίες που πάταγες πάνω τους έπρεπε να κλείσω το πισί και έτσι έσωσα τη σελίδα για να τη δω το πρώι!
Πάω να δω!
:-)))

kikop80 είπε...

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
Καλημέρα Σκρουτζάκο μου!
Χρόνια πολλά σε σένα και την οικογένειά σου με υγεία και χαρά!
:-)))

kikop80 είπε...

@ Καλικάτζαρος
Φουκαρά μου!
Έπεσες και σε δύσκολη εποχή, αλλά και σε τούτο το μπλογκ που δεν αφήνει ούτε ψίχουλο να πέσει κάτω!!!
Μη φύγεις όμως κάτι θα σκεφτώ!
:-)))

nik pit είπε...

Καλησπέρα απόψε είμαι εφοδιασμένος, αν μου ερθει λιγούρα. Το προφιτερολ μου έκλεισε το μάτι, πρέπει να είναι πολύ καλό. Καλές γιορτές να έχουμε με υγεία, δύσκολό βεβαια μετά απο τόσα γλυκά.

Dokimos είπε...

Fobera fainontai kai ta dyo, tha ta tsakiza xwris deuterh skeyh! Mprabo sas pou synexizete tis anazhthseis, to ergo sas einai parakatathikh gia pollous eklektikous peinasmenous! :)

Kales, glykes, giortes kai kalh xekourash!

kikop80 είπε...

@ nik pit
Καλή χρονιά nik pit!
Υγεία και αγάπη!
Και μάλλον κράτει στα γλυκά από του χρόνου!!!
:-D

kikop80 είπε...

@ Dokimos
Καλή χρονιά με υγεία και χαρά Dokime!
Είναι ένα έργο παρακαταθήκη για τις επόμενες γενιές! Για να μαθαίνουν οι νεότεροι και να θυμούνται, τότε, οι παλιότεροι!!!
:-D

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αχ.... ΟΛΑ τα ζήλεψα η γλυκατζού

ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ και να είστε ΥΓΙΕΙΣ ΟΛΟΙ στην οικογένειά σου


Φιλί στο αντράκι σου,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΧΡΟΝΙΑ! ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!

Taste Advisor είπε...

καλή χρονιά!

kikop80 είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ
Χρόνια πολλά γλαρένια μου!
Να χαίρεσαι όοοοολη τη γλαροοικογένεια!!!!
Υγεία, υγεία και πάλι υγεία!!!!
Πολλά φιλιά!!!

kikop80 είπε...

@ lourdi
Καλή χρονιάααα!!!
Χρονια πολλά με υγεία και αγάπη!!!
:-))

kikop80 είπε...

@ Taste Advisor
Καλή χρονιά με υγεία νοστιμιές και χαρές!!!
:-))

kikop80 είπε...

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
Καλή χρονιά Σκρουτζάκο με υγείαν και χαμόγελο πάντα!!!
:-))

ΑΝΤΩΝΗΣ Σ. είπε...

καλησπέρα και καλή χρονιά στο μερακλή (διαδικτυακό) γείτονα, εξαιρετικά χρήσιμα αυτά τα "ρεπορτάζ" ειδικά για δύσκολα αντικείμενα όπως το τσουρέκι

κατ' αρχάς να πω (εν είδη συστάσεων) ότι λατρεύω τα γλυκά και τις σοκολάτες και γι' αυτό φροντίζω να ΜΗΝ υπάρχουν στο σπίτι (ξέρεις, εκείνο το γνωστό, να 'χουμε κάνα γλυκό για "μια περίσταση") -το ίδιο μου συμβαίνει και με τα βιβλία, δεν αγοράζω παρά με την προοπτική ότι θα (μπορώ να) το καταβροχθίσω μέσα στο διήμερο

να πω επίσης ότι συνήθως τα συνοδεύω με δυνατό σκέτο καφέ, γεγονός που με σώζει όταν είναι λίγο πιο γλυκά (αν είναι πολύ, τότε -όπως κι εσύ- χαλιέμαι)

σημειώνω για το γαλακτομπούρεκο ότι το συνολικά καλύτερο που έχω δοκιμάσει είναι σίγουρα του κοσμικού (σημείωσε να μη μπερδεύονται οι αναγνώστες με τα φραντσάιζ, μου 'φεραν κάποιοι φίλοι από μοσχάτο που 'χε ανοίξει και δεν είχε καμία σχέση) -αν πάντως γουστάρεις όπως εγώ παχύ καλοψημένο και καλοσιροπιασμένο κάτω φύλλο, δοκίμασε αν σε φέρει ο δρόμος προς τερψιθέα γλυφάδας το "Πρώτο" (μη μπερδευτείς με Βάρη)

Για τα τσουρέκια: ο Κωνσταντινίδης, απογοήτευση, καλύτερος ο Τερκενλής στη μαύρη σοκολάτα και στο κάστανο, Χατζή δεν έχω δοκιμάσει.. εδώ στη Χίο, ένας τύπος ονόματι Αυγουστάκης τους βάζει κάτω και τους δυο -Χατζή δεν έχω δοκιμάσει

Στην Αργυρούπολη υπάρχει ένα ποιοτικό ζαχαροπλαστείο ονόματι "Le Jardin".. έφτιαχνε (δεν ξέρω αν συνεχίζει) ένα γεμιστό σιροπιαστό τσουρέκι (μιλάμε για άφθονη γέμιση μαύρη σοκολάτα+καρύδι) κόλαση

καλή συνέχεια :)

kikop80 είπε...

@ trelos
Γειά σου trele και καλή χρονιά και σε 'σένα με υγεία και ευτυχία!!!

Εγώ που λες μπορώ να πω πως τον καφεδάκι τον πίνω μέτρια αλλά σήμερα έβαλα λίγη παραπάνω ζάχαρη για να πιεί και η κα κικοπίτσα μια γουλιά και μου φαίνεται σορόπι!!!!
Άστα!

Πάντως χρησιμότατες οι πληροφορίες σου!!
Το "πρώτο" που λες μήπως έχει και αλλού κατάστημα κοντά στο κέντρο? Γιατί κάπου νομίζω πως το έχει πάρει το μάτι/αυτί/μύτη μου!
:-D
Θα το βρω, που θα μου πάει!

Δυστυχώς δεν κατάφερα να δοκιμάσω από τον Τερκενλή τώρα τις γιορτές, αλλά ούτε να γράψω για το, κατά τη γνώμη μου, καλύτερο σκέτο-απλό τσουρέκι. Θα το κάνω σύντομα όμως!
Αλλά θα πρέπει να πάω και αργυρούπολη! Ουφ!!! Τι να κάνω που είμαι ταγμένος στο καθήκον!!!
:-D

Θα τα πούμε!!

KitsosMitsos είπε...

Μιλφέιγ και σοροπιαστά από Κωνσταντινίδη. Αυτά αξίζουν ;-)

ΑΝΤΩΝΗΣ Σ. είπε...

Δεν ξέρω αν έχει "πρώτο" αλλού εκτός από Τερψιθέα και Βάρη..αν πας προς Αργυρούπολη για τσουρέκι (βρες το τηλέφωνό τους και πάρε πρώτα για σιγουριά), η Τερψιθέα είναι 5-10 λεπτά με κίνηση

καλή συνέχεια και ..κουράγιο στο καθήκον :D

Ανώνυμος είπε...

Απανταχού φίλοι του τσουρεκιού δοκιμαστε αυτο :
www.kimon-politikaglyka.gr

Απιστευτα Πολιτικα γλυκα αλλα ειδικα το τσουρεκι ειναι το best seller...